nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych

 

Zamawiający:

 

Gmina Brzostek                                                                           Brzostek, 21. 03. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

Znak sprawy: IZP.271.2.2016

 

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

                              

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.),

zwaną dalej ustawą, informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu

nieograniczonego na następujące zamówienie: 

 

 

„WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH
I WEWNĘTRZNYCH  O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH – TRANSPORT

 

WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK”

 

 

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

 

Firma Transportowo- Usługowa Jan Dziedzic, Bukowa 42, 39-230 Brzostek

 

Wartość wybranej oferty brutto:

 

a) transport 1 t/km -  0,12 zł  brutto

 

b) 1 godz. pracy samochodu – 28,29 zł  brutto  

 

c) transport 1m3/km  - 1,05 zł brutto

 

d) 1 m3  kruszywa:

 

1) kruszywo 0-31,5 mm – 29,52 zł brutto

 

2) kruszywo  16 - 63mm  60,27 zł brutto

 

3) kruszywo kruszone 0-31,5 mm – 63,96 zł brutto

 

4) kruszywo łamane – mieszanka 0-31,5 mm  - 83,64 zł brutto

 

 

 

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach).

 

 

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Punktacja przyznana
w kryterium cena ofertowa (95%)

Punktacja przyznana w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

 

1.

Załadunek Usługi Handel

Joanna Gałuszka

Jaworze Dolne 9A

39-223 Strzegocice

 

79,16 pkt

5 pkt

84,16 pkt

 

2.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane

Marcin Moraniec

Jaźwiny 103, 39-215 Czarna

83,81 pkt

5 pkt

88,81 pkt

 

3.

Ślusarstwo

Produkcja Handel Usługi

Władysław Radzik

39-218 Straszęcin 9A

 

66,62 pkt

5 pkt

 71,62 pkt

 

4.

Firma Handlowo-Usługowa

LIGĘZKA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 

83,55 pkt

5 pkt

  88,55 pkt

 

5.

Firma Transportowo- Usługowa

Jan Dziedzic

Bukowa 42, 39-230 Brzostek

 

88,79 pkt

5 pkt

93,79 pkt

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                 Zamawiający

 

                                                                                                                                 Burmistrz Brzostku

 

                                                                                                                                 Wojciech Staniszewski

 

 

 

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena

 

 

 

Nr

oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena ofertowa

Razem

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załadunek Usługi Handel

Joanna Gałuszka

Jaworze Dolne 9A

39-223 Strzegocice

 

a) transport 1 t/km 

 

0,10 zł

------------x 95 x 5% = 4,32

 0,11 zł

 

b) za 1 godz. pracy samochodu

 

28,29 zł

------------x 95 x 5% = 4,20

 31,98 zł

 

c) za transport 1 m3/km

 

0,98 zł

------------x 95 x 20% = 15,14

 1,23 zł

 

d) za 1mkruszywa:

 

1)1m3 kruszywa naturalnego  0-31,5 mm

 

29,52 zł

------------x 95 x15 % = 10,06

41,82  zł

 

2) 1m3 kruszywa 16-63 mm

 

60,27 zł

------------ x 95 x10 % = 8,46

 67,65 zł

 

3) 1m3 kruszywa  kruszonego 0-31,5mm

 

63,96 zł

------------ x 95 x 25% = 22,45

67,65 zł

 

4) 1m3 klińca 0-32,0 mm

 

65,39 zł

------------x 95 x 20 % = 14,53

 85,48 zł

 

79,16

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane

Marcin Moraniec

Jaźwiny 103, 39-215 Czarna

 

 

a) transport 1 t/km 

 

0,10 zł

------------ x 95 x 5% = 4,75

 0,10 zł

 

b) za 1 godz. pracy samochodu

 

28,29 zł

------------x 95 x 5% = 4,48

 30,00 zł

 

c) za transport 1 m3/km

 

0,98 zł

------------x 95 x 20% = 15,02

 1,24 zł

 

d) za 1mkruszywa:

 

1)1m3 kruszywa naturalnego  0-31,5 mm

 

29,52 zł

------------x 95 x15 % = 10,21

 41,21 zł

 

2) 1m3 kruszywa 16-63 mm

 

60,27 zł

------------ x 95 x10 % = 8,07

 70,97 zł

 

3) 1m3 kruszywa  kruszonego 0-31,5mm

 

63,96 zł

------------ x 95 x 25% = 22,28

68,17 zł

 

4) 1m3 klińca 0-32,0 mm

 

65,39 zł

------------x 95 x 20 % = 19,00

 65,39 zł

 

83,81

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ślusarstwo

Produkcja Handel Usługi

Władysław Radzik

39-218 Straszęcin 9A

a) transport 1 t/km 

 

0,10 zł

------------x 95 x 5% = 0,43

 1,11 zł

 

b) za 1 godz. pracy samochodu

 

28,29 zł

------------x 95 x 5% = 4,55

29,52 zł

 

c) za transport 1 m3/km

 

0,98 zł

------------x 95 x 20% = 15,91

1,17 zł

 

d) za 1mkruszywa:

 

1)1m3 kruszywa naturalnego  0-31,5 mm

 

29,52 zł

------------x 95 x15 % = 0,11

41,20 zł

 

2) 1m3 kruszywa 16-63 mm

 

60,27 zł

------------ x 95 x10 % = 8,03

71,34 zł

 

3) 1m3 kruszywa  kruszonego 0-31,5mm

 

63,96 zł

------------ x 95 x 25% = 22,05

68,88 zł

 

4) 1m3 klińca 0-32,0 mm

 

65,39 zł

------------x 95 x 20 % = 15,54

 79,95 zł

 

66,62

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Handlowo-Usługowa

LIGĘZKA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 

a) transport 1 t/km 

 

0,10 zł

------------x 95 x 5% = 3,96

 0,12 zł

 

b) za 1 godz. pracy samochodu

 

28,29 zł

------------x 95 x 5% = 4,37

 30,75 zł

 

c) za transport 1 m3/km

 

0,98 zł

------------x 95 x 20% = 19,00

 0,98 zł

 

d) za 1mkruszywa:

 

1)1m3 kruszywa naturalnego  0-31,5 mm

 

29,52 zł

------------x 95 x15 % = 11,40

 36,90 zł

 

2) 1m3 kruszywa 16-63 mm

 

60,27 zł

------------ x 95 x10 % = 9,31

61,50 zł

 

3) 1m3 kruszywa  kruszonego 0-31,5mm

 

63,96 zł

------------ x 95 x 25% = 21,29

71,34 zł

 

4) 1m3 klińca 0-32,0 mm

 

65,39 zł

------------x 95 x 20 % = 14,22

 87,39 zł

 

83,55

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Transportowo- Usługowa

Jan Dziedzic

Bukowa 42, 39-230 Brzostek

a) transport 1 t/km 

 

0,10 zł

------------x 95 x 5% = 3,96

0,12 zł

 

b) za 1 godz. pracy samochodu

 

28,29 zł

------------x 95 x 5% = 4,75

28,29 zł

 

c) za transport 1 m3/km

 

0,98 zł

------------x 95 x 20% = 17,73

1,05 zł

 

d) za 1mkruszywa:

 

1)1m3 kruszywa naturalnego  0-31,5 mm

 

29,52 zł

------------x 95 x15 % = 14,25

29,52 zł

 

2) 1m3 kruszywa 16-63 mm

 

60,27 zł

------------ x 95 x10 % = 9,5

60,27 zł

 

3) 1m3 kruszywa  kruszonego 0-31,5mm

 

63,96 zł

------------ x 95 x 25% = 23,75

63,96 zł

 

4) 1m3 klińca 0-32,0 mm

 

65,39 zł

------------x 95 x 20 % = 14,85

 83,64 zł

 

88,79

 

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:                 

 

cena  minimalna        

 

---------------------------------- x 95 x %                                                          

 

cena   oferty  badanej

 

 

 

Ostateczna ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” dla każdej z ofert została obliczona w następujący sposób:  a + b + c + d1 + d2 + d3 + d4 = suma punktów.

 

 

 

 

 

 

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

 

 

 

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

1

 

Załadunek Usługi Handel Joanna Gałuszka

Jaworze Dolne 9A, 39-223 Strzegocice

 

     1

    --- x 5 = 5

     1

 

2

 

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane, Marcin Moraniec

Jaźwiny 103, 39-215 Czarna

 

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

3

 

Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi

Władysław Radzik, 39-218 Straszęcin 9A

 

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

4

 

Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

    

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

5

 

Firma Transportowo- Usługowa Jan Dziedzic

Bukowa 42, 39-230 Brzostek

   

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:     

 

           

 

najkrótszy zaoferowany czas reakcji         
na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)      

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------   x 5                             

 

czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)        
zaoferowany przez Wykonawcę w ocenianej ofercie

 

 

 

 

 

Za ofertę najkorzystniejszą została  uznana oferta, która otrzymała  największą  liczbę  punktów  wyliczonych wg wzoru:  

 

Lp = C + T

 

 

 

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

 

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

 

T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”

 

 

 


 

 

Znak sprawy: IZP.271.2.2016                                                                                                                         Brzostek, 04.03.2016 r.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bipbrzostek.mserwer.pl


Brzostek: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG

GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH

- TRANSPORT WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK
Numer ogłoszenia: 48946 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH - TRANSPORT WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie transportu samochodami samowyładowczymi w tym samochód z napędem 4x4. Samochody tylko o ładowności 6-10t- przewóz i rozładunek: pospółki, żwiru, kruszywa (rozładunek przez rozścielenie warstwy określonej grubości), transport piasku oraz innych materiałów w tym kręgów na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Gminy Brzostek. Przedmiot zamówienia obejmuje transport i dostawę kruszywa: 1. transport t/km = (transport 1t na odcinku 1km) 2. praca samochodu 1 godz. = (godzina pracy samochodem) 3. transport 1 m3/km = (transport 1m3 na odcinku 1km) 4. kruszywo naturalne 0-31,5 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno-ilastymi). 5. kruszywo 16-63 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno - ilastymi). 6. kruszywo kruszone 0-31,5mm 7. kruszywo łamane - mieszanka 0-31,5.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3, 60.18.10.00-0, 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zał. nr 3 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami samowyładowczymi o ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum 2 dostawy, w tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia - wykaz dostaw zał. nr 5 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał. nr 3 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami samowyładowczymi o ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum 2 dostawy, w tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia - wykaz dostaw zał. nr 5 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                                                                                            Zamawiający

                                                                                                                                                                            Burmistrz Brzostku

                                                                                                                                                                            Wojciech Staniszewski

 

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 4 Marca 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kudacz / 2016-03-21 08:35:13
data wyworzenia: / 4 Marca 2016